пятница, 7 декабря 2012 г.

Привітання

Мене знайдеш у ніжності світанку, в тендітній крапельці ранкової роси. Я там повітряні будую замки, милуюся з весняної краси, плету косу березі білокорій, лічу у сонця промені ясні, плещусь з дельфінами у хвилях моря... О, ні, то все наснилося мені...
Коханням, сонцем і весною мрію, дарую світу усмішку свою. Зажуреним усім даю надію - ах, як же хочу знати, що даю!
Хай іноді і смуток закрадеться у серденько закохане моє - усмішка друзів в ньому щастям відіб'ється і жаль веселки звуком розіб'є.
Я знаю, що потрібна буду людям, я зможу тисячам здоров'я принести. Учитись буду і радіти буду, як хоч одному спроможусь допомогти.
Я хочу танцювати і співати з весною ніжною закохані пісні, і барви у веселки позичати, а золоті плоди - у осені.
Я хочу дарувати світу радість і друзів ліпших у житті не розгубить. Мільйон людей побачить, і до старості хоча б когось щасливішим зробить.

2006

Комментариев нет:

Отправить комментарий